The authentic and truthful story of six real characters: Lorenzo, René, José Antonio, Paco, Juan and José, lived honestly by themselves. Sometimes dramatic, sometimes funny, almost always pathetic. And how and why they became Lorena, René, Nacha, Eva, Tamara and Josette.