To repo is a comedy about the absurdity of everyday life in a large town like Athens. The hero is a Greek petty bourgeois, fed up with the madness of the environment, with work, with the administrative bureaucracy, and even with his house. On his day off he decides to send his car for repairs, tries to sleep with his mistress, undergoes a checkup and has to send a package abroad. In the film we see the tragic-comic situations in which he finds himself involved, we accompany him through the different offices, we attend a dinner with colleagues. Little by little we see how all the small and big personal problems are piling up, and he is transmitting them to everyone he connects with. To the point that any true relationship, with those he has by his side, ends up being totally impossible.