The original text of Ovidio -poet of the body- serves as a support as a commentary in three articulated parts and combined with the image. The first has seduction as its theme. The second teaches the way to achieve loving mastery, but above all how to retain it; the way to transform physical fury into complete and safe tenderness. The third talks about the woman, about her as her person, recognizing her right to her word, but above all to her sexuality. A film whose essential vocation is the profane and the human, but above all the language of the skin.