Germán Areta, private detective, lives alone. For 12 years he worked in the Criminal Investigation Brigade. He left the police, he sleeps little, he walks a lot... and he doesn't like what he sees at all. For the first time he is perplexed. They have just assigned him the strangest case of his life.