Sponsored by the Hollywood Academy of Arts and Sciences, the complete version of Judy Garland's legendary film, premiered in a single session at Radio City Music Hall. It includes the 27 minutes cut in the commercial version, several musical numbers, which were considered lost forever, such as the legendary "loose That Long Face" and "Here's What I'm Here For", and is considered the most important reconstruction of a work of art, from the entire history of cinema.