Wallace Shawan is a short man, a down-on-his-luck playwright who is in serious financial trouble. This afternoon is especially disastrous for him; he has accepted the invitation to dinner with a successful man that he has been trying to avoid for years. What is the purpose of this meeting? Shawn is feeling especially nervous.