In tribute to the writer Patricia Highsmith, author of Strangers on a Train, Ripley's Game and The Talented Mr. Ripley, which inspired Alfred Hitchcock, Wim Wenders and René Clement and who will participate in the round table on "Detective novels and cinema" .