Chile
The postman is always punctual in his delivieries to the houses of a small village. In one of them lives Pablo neruda. The postman and don Pablo talk of metaphors, poetry, and difficult kinds of love. This fictional work condenses five years of Chilean history into ninety minutes; in it appear many important personalities of that time.