"Brand New Day" follow Eurythmics on their "Revenge" tour around Japan, and like them, is impresed by this country's exotism. Te sounds, the colours, the imagines; everything is new and fascinating to Dave Steward and annie Lennox, who seem to feel ready to analyse their life together and their different personalities.