Having been tricked by her husband, Angela decides to take revenge by flirting with his obese friend, Canabol. Her husband, although humiliated, cannot believe that his wife would try to fool him with this mastodon of a man. Canabol has meanwhile fallen hopelesslu in love with Angela, even to the point of losing weight. Indeed, his physical condition becomes his obsession and form of martydom.