A pretty young woman has been murdered. The Chief of Police suspects a show business promoter who had been trying to make her into a star. The chief does not, however, assign a detective to the case until the victim's sister requests him to do so. The job goes to a huge man, affable on the outside, terrified inside. Formerly in love with the victim, he pursues the manager with special care.