Rosaura lives in a modest hotel with her daugthers and her partner, an aging bohemian painter. She keeps both the hotel and her daugthers in order and is the perfect match for the timid and romantic artist. For another of the guests, however, she's the poor, frigthened, trapped girl that he loves. For the old painter, she's perverse; he takes her to the edge of a crime.