Jorge, a young archeologist, retorns to Spain after spending various years trying to find himself via his friendship with Jaime, one of his old teachers. Unfortunately, Jaime is being persecuted by forces which cause the death of an adolescent, and he disappears shortly thereafter. Jorge searches for him until one night he is cornered by Jaimie's persecutors and forced to answer a series of quesitions about the life of his ex-teacher.