Salvatore has spent twenty years behind bars for having killed his wife's lover. Getting out of prison he discovers the man he murdered wasn't the only one by any means and that his relatives had always taken advantage of his gullibility. Deciding he was better off in jail, he does everything he can to get back into the place where people still have honest feelings and respect for their fellow men.