Ivan and Vanda Cavalli go to Rome for their honeymoon. Vanda's dream is to meet the star of the series The White Sheik, but she gets mixed up with the film crew who are outside Rome looking for location shots and is given the part of a harem girl. Her meeting with the "sheik" is a big disappointment: even though he puts on a hero's face in front of the girl, he is really an objectionable being kept in line by a fat, tawdry woman. Ashamed of her unsuccessful adventure, Vanda heads back towards Rome and tries to commit suicide by throwing herself into the Tiber. However, saved by a boatman, she succeeds in getting back to the hotel just in time to go to the meeting that she and her husband have arranged with the Pope.