Tired of toiling, Franca relocates herself in Rome where her ballerina chum Vera helps her to get a part with Martoni's revue. On a train journey she meets Margherita, who soon becomes the apple of Martoni's eye. Franca weds one of the two moneyed businessmen with whom she and Vera have been hanging around, while the latter prefers to stay with the troupe. Desperate when a meeting with an old flame makes her realise her marriage was a mistake, Franca commits suicide. Vera eventually meets a boy she likes and Margherita, despite her gratitute towards Martoni, and the fact that she was a great success as Franca's stand-in, signs with a big variety show.