A late-late radio show is interrupted by a caller who claims to have murdered four women and plans to kill another one that same night. He makes the ambitious D.J. journalist an offer: if she finds the girl within the hour, he'll leave her alone; but if she fails in the quest, it will cost her her life. María Ramos, the judge in charge of the case, puts together a team of experts including Javier, a forensic psychiatrist and specialist in mass murders. Although María is suspicious of Javier, the latter puts a stick in her wheels by instigating an entangled plot to bring judge and journalist into personal and professional confrontation.