Present day, end of the millenium. Night-time in a city of profound disquiet. Eleven stories about eleven beings with no logical links or sequencing and the ins and outs of their sentimental lives. These are people who never quite get round to caressing each other (to communicating, loving); situations where they bare their deepest emotions, and their lowest instincts. Sour love, sweet love, love in any shape or size. Despite their proximity, they could well be complete strangers. They talk without listening, listen without hearing, and act without looking; but there might just be a ray of hope, a chance of communication, the possibility of a caress.