Immature and something of an outcast, teenage Victor turns up at the house of the woman to whom he lost his virginity, Elena, who isn't exactly overjoyed to see him when she realises he's not her much awaited drug dealer. Tipped off by a neighbour, officers David and Sancho turn up at the house. During the ensuing struggle between Sancho and Victor, David is hit by a stray bullet that puts him in a wheelchair for life. Seven years later, David is married to Elena and Victor gets out of prison with a hankering for revenge. He meets Clara, Sancho's long suffering wife, who has had enough of her husband's beatings and sees Victor as the opening to a new life, but Victor has other plans, like a reunion with Elena. The characters are all linked by a common destiny from which none of them will be able to escape.