A young teenager and his father travel endlessly throughout the Spain of 1974 with only a car to their name. On a constant house-move, the places they inhabit are always the same: they're beside the sea, dreary and unoccupied in the low season. Felipe is therefore accustomed to the drab landscape of the lonely, wintry beaches. But it won't be long before they have to move away from the beach and the lives they know so well.