Three lovely young sisters, Nena, Rosa and Ludmilla, leave the Cuban capital of Havana for a better life in Madrid. Although their also Cuban ex-pat Aunt Maria takes them in affectionately enough, she soon turns the fact that they have no work permits to her advantage by exploiting them in her small fur business. Despite her older sisters' full support, the younger sister and aspiring actress, Nena, has to get round her aunt's plans to marry her off to Javier, her friend's homosexual son. Up to her neck in a steamy affair with the rowdy Igor, it had never even crossed Nena's mind that their aunt's friend and the girls' guardian angel would also fall prey to the boy's seductive charms.