Somewhere between rock and tango, good and bad, young thieves Panta and Fideo dream of going to their Promised Land: the USA. An action story with the cops hot on the heels of these two young heartbreaking rogues, this is also a tale of the love, treason, illusions and adventures of desperate, but happy beings.