In a peculiar family of liberal background, two bachelor uncles play father and mother to their orphaned nephews. A repressive school, the omnipresent Church and forces of law and order, quiet brothels and warm cafés all contribute to shaping the scenarios and characters of the film. A look at the early and not so early memories of Ferran Torres, author of the book on which the screenplay is based, and his brother Pepin in the Valencia of the 60s, a city and an era when almost anything went, to the surprise or outrage of just about no-body.