No-one's sleeping tonight in Madrid. Eva's new baby is complicating her life - and her husband's. Alba is certainly not about to take her boyfriend's desertion sitting down; while Juan, feeling caged in by his engagement to Isabel, is "happily" showing his friends round their new flat. Inextricably drawn together by insomnia, the lives of Alba, Juan and Eva will never be quite the same again.