Buenos Aires, in the year 2010. Secret experiments with a new psychic weapon have gone out of control, causing total memory loss in hundreds of thousands of people. To reinsert those affected into society, the authorities give everyone a make-believe family, home and profession... But someone is against the move and summons the resistance. His name is Gauna, and no-one knows where to find him. Young Eva Rey, a victim of the mind-obliterating radiation, is caught and submitted to special surveillance by Doctor Gazzar, who realises that Guana can be visualised through her dreams. Learning this, the authorities set the girl free so that she can take them to the legendary leader.