The ups and downs of a group of youngsters during an autumn when their lives are probably going to do a complete about-turn. All big city dwellers, the disparity of their social backgrounds can't break the invisible threads which gradually and unknowingly pull them towards a peculiar, and much smaller, world than they had ever imagined.