A drunk, chauvinist, ex-cop and devout supporter of Atletico de Madrid, Torrente spends his nights patrolling the neighbourhood, while his wheelchair-bound father has to beg. He lives in the same building as Amparito, a young and irresistable nymphomaniac who gives a hand in her aunt's fish shop, and ends up becoming a guru to Rafi, the girl's American movie and firearm loving cousin. Meanwhile, the "Frances's" motley crew of mafiosos are in continual dispute with the Chinese restaurant owners for control of the local drug ring. Only Torrente and a fistful of weird teenagers he's hired to do the dirty work are capable of cleaning up the area and restoring law and order to the streets.