In the darkness of a rainy 90s Havana night, the body of a German tourist is found with a bottle in his hand and a pair of big white angel's wings on his back. It looks like a straight forward case: drunken tourist falls off roof-top during fancy-dress rave. But for Lorenzo Columbié, a country cop recently posted to Havana, this could be the one to change his boring career, and he starts questioning the people who had anything to do with the man. They're all under suspicion and everything points to one of them having pushed the German off the roof. Against the will of his boss, Lorenzo goes ahead with his investigation.