MIKIO NARUSE
Retired geisha Kin's obnoxiously persistent demands for repayment are often a source of friction with the other ex-geishas to whom she lends money. Hearing that one of her ex-lovers, Tabe, is planning a visit, Kin looks out her best clothes and gets all excited at the prospect, only to be brought straight back down to earth when the only thing he wants is money.