MIKIO NARUSE
Nakahara and his young wife Kikuko have to move out of their in-laws house to leave room for one of the brothers who is about to get married. They rent the ground floor of a place owned by one of Nakahara's colleagues, the widower Takemura. Nakahara soon suspects something is amiss between his wife and Takemura, and things get no better when Kikuko tells him about her pregnancy and her husband asks her to have an abortion.