MIKIO NARUSE
Yukiko leads a hard life as a barmaid to bring up her son after having been left by the boy's father, Fujimura, who only puts in an appearance every now and again to ask for money. But her friend Shizue has a much easier life thanks to the rich sugar daddy who keeps her out of debt. Shizue urges Yukiko to follow her example and take a financial turn for the better.