MIKIO NARUSE
Okoma collects tickets from customers on a dilapidated old bus that takes on passengers all over the place with all sorts of luggage, from chickens to baskets of vegetables. She and the driver, Sonoda, watch enviously as their competitors' modern buses glide by. Okoma comes up with an idea to improve their service: to offer the passengers historical information about the places they pass on their journey.