MIKIO NARUSE
Widow Kuniko's whole life revolves around her six-year-old son, Takeshi. When the boy is killed by a hit-and-run driver, the police arrest a man who admits to having committed the crime, although he is really acting as a cover for his female employer who was at the wheel. A woman who saw the accident tells Kuniko the truth and she decides to take revenge.