MIKIO NARUSE
Young bus conductress Kiyoko lives with her mother, stepbrothers and sisters. Her half-sister Mitsuko is married to a fabric shopowner who dies suddenly, leaving her a juicy insurance policy. When the family misfits all fight for their piece of the dead man's inheritance, Kiyoko can't take it any more and leaves home.