MIKIO NARUSE
While working as a geisha to support her family, Terukiku falls in love with her fellow companion's son, Yoshio. Ashamed of his mother's work, Yoshio starts running around with a rough crowd and Terukiku is accidentally injured by the group during a fight. On her recovery, she tells Yoshio that she is leaving to find a better job in order to prevent her younger sister from having to become a geisha too.