MIKIO NARUSE
Brothers Asaji and Yuji have an ex-geisha mother who gets by on the bit of money left to her by a former patron. Asaji's love for the wealthy Kasumi has one major setback: the girl's parents are pressuring her to marry a rich husband to help the family business out of its rut.