MIKIO NARUSE
In spite of the vast difference in their social backgrounds, rich Nobuko and poor Tomiko are close friends. Nobuko's poor school marks cause an argument between her parents, during which Nobuko's mother reads the riot act to her father, Kei, for his erstwhile relationship with Tomiko's now-widowed, kimono-making mother, Otsuta. Nobuko tells her friend what she has heard and the girl goes off to quiz her mother, only to be met by firm denial.