MIKIO NARUSE
Five years of childless marriage is putting tedious strain on Michiyo and Hatsunosuke's relationship. But the arrival of Hatsunosuke's niece soon perks up their boring lives as she flirts with one of the local boys and makes eyes at her uncle, putting Michiyo on the alert. When Satoko goes back to Tokyo, Michiyo decides to take some time off from her marriage and go with her.