MIKIO NARUSE
Hiroshi is hit and killed by a car, leaving behind a promising professional career and widowing his pregnant wife, Yumiko, into the bargain. Although the driver, Mishima, is declared innocent, his conscience bothers him deeply and he offers to give Yumiko assistance. But the girl refuses in spite of her poor financial situation, preferring to have an abortion instead. Not about to give up easily, Mishima puts all his strength into winning Yumiko's forgiveness, and her love.