MIKIO NARUSE
After her husband dies in the war, Reiko struggles to look after the family business as it loses ground against the big supermarkets. When her brother-in-law Koji reappears, theoretically to help in the shop, he actually spends more of his time drinking and gambling before eventually telling Reiko how much he loves her. Meanwhile, the sister-in-laws scheme behind Reiko's back to sell the business and get her out of the family.