MIKIO NARUSE
Several generations of the Sakanishi family live in a comfortable house on the outskirts of Tokyo. The head of the family, Yuichiro, mortgages the house in order to be able to lend money to a factory-owning uncle and his wife. But the business doesn't work and the Sakanishi are in danger of losing their home. Yuichiro's eldest daughter, Sanae, comes to the rescue by accepting a marriage of convenience.