MIKIO NARUSE
A year of marriage and Goro is still miserable in his loveless relationship with Fukiko. Worse yet, he's head over heels with the still single Yayoi; but their secret meetings are leading nowhere. Fukiko senses her husband's unhappiness and pledges to do anything he wants to make him feel better. Goro answers that the only solution is to commit double suicide by taking poison together.