MIKIO NARUSE
Recently-widowed Keiko works in a bar in Ginza, Tokyo's elegant singles' suburb, to pay for her flat and help her family out with money. While the other girls make a fairly comfortable living by hooking up with their wealthy patrons, and some of them are even able to open their own places; Keiko adamantly refuses to do so out of respect for her dead husband's memory. But an unfortunate love affair drives her to drink and the arms of a bank manager.