MIKIO NARUSE
Still single Osome plays in her mother's shamisen group, while her elder and younger sisters, Oren and Chieko, live with their respective partners. When she has to find money to help her sick husband, Oren plans a robbery with some of her old sidekicks. Realising that the victim is Chieko's lover, Osome tries to stop them and gets badly hurt in the process. Not noticing what has happened to her sister, Oren scarpers with the booty.