MIKIO NARUSE
Shinzo is a young actor with a brilliant professional future. The company's director, Yamatoya, convinces Shinzo's lover, Omitsu, to leave him so that he can prosper as an artist. Shinzo moves to Tokyo and makes a name for himself, but only as a result of hard work and dedication. Coming back to help the Yamatoya troupe, and still convinced that Omitsu was the one responsible for their break-up, Shinzo gives the girl the cold shoulder.