MIKIO NARUSE
After four years of marriage, the banality of everyday life is getting the better of Ryotaro and his wife Fumiko, a situation which is anything but improved when youngsters Nenkichi and Hinako move into the vicinity and the former takes a shine to Fumiko. But others have their problems too, like Fumiko's niece, Ayako, whose husband went out on the town with some friends on their wedding night and didn't come back till the following morning.