MIKIO NARUSE
Two actors play the part of a horse. While the more experienced Hyoroku is in charge of the front legs, the hind quarters are embodied by the younger Senbei. Although Hyoroku is proud of the fact that their performance is so lifelike, the barber who's paying for the show doesn't seem to be quite of the same opinion and kicks them out in favour of a live animal.