MIKIO NARUSE
A mysterious man and his two daughters move into a quiet, run-down village. The townspeople are suspicious of the newcomers, until they gradually start having a positive effect on the locals, who find themselves behaving like a real community. But before they can show their gratitude, they discover that the strange family has left as quietly as it came.