MIKIO NARUSE
University professor Keijiro Kono and his wife Ayako have two children whose real mother is the father's mistress, Miho, an employee in the bar owned by Kono and run by Ayako. As Keijiro and Miho get on less and less well, the latter asks for the bar as compensation for their break-up. When Ayako steadfastly opposes the transaction, Miho demands custody of her children.