MIKIO NARUSE
Office girl Kimiko looks for the father who abandoned herself and her slightly eccentric poet mother. She discovers that it is his hard-working mistress who has been regularly sending the money on which she and her mother live. Kimiko tries to make her father come home on the pretext that she needs his blessing to get married.